Is Katy Perry a Thief?!

Wednesday 1:05 PM, 05/08/2009
Is Katy Perry a Thief?!

Interesting dress Katy!

Interesting dress Katy!




Thief?

Thief?
An American singer/songwriter called Jill Sobule has got it in for Katy Perry! She is going around calling Katy all kinds of dirty words because she thinks Katy stole her song idea! Jill released a song back in 1995 called, get this: "I kissed a girl"! Jill says her and Katy were signed by the same record executive so she doesn't think this is a coincidence and she is now very upset that Katy's "stolen song title" is such a huge success! Unfortunately for Jill you can't copyright a song title. Her song has completely different music and lyrics to Katy's. Take a listen and tell us what you think. (Source: TheSun)



Vote

Did Katy still Jill's song:


Related articles:
37 Comments
05/08/2009 1:21 PM
Nooooo way!

Metro Station xXx(non member) 2
05/08/2009 2:14 PM
No way

pcd-lover(non member) 3
05/08/2009 2:21 PM
no way they sound different

jill idiot(non member) 4
05/08/2009 3:13 PM
jill is so dumb its not the same song it totally
diffrent beat and lyrics

green..day..xXx(non member) 5
05/08/2009 8:11 PM
she did not steal the song OMG their totally
different only same titles idk who tinks tats the
same if someone tinks the songs are the same their
tone deaf!

brenda1754 (Posh24 member) 6
05/08/2009 9:57 PM
jill is so stupid cause the song not the same

...(non member) 7
05/08/2009 10:18 PM
katy the lady gaga wannabe. but yeah,i hate both
og them,gaga and katy. and...i don't want to
listen those..

partygirl404 (Posh24 member) 8
05/08/2009 11:27 PM
both songz sound so different katyz song has
action and pop 2 it but jillz song iz boring!!!!!

...(non member) 9
06/08/2009 12:51 AM
her dress is hideous

Deaf Jill(non member) 10
06/08/2009 8:13 AM
The song have nothing incommon except the title I
think Jill is deaf if only she can see any
resemblance!

ererw(non member) 11
06/08/2009 8:19 AM
Jill is just probably jealous.

OMG(non member) 12
07/08/2009 4:37 AM
jill is jealouss just becouse her song is horryble
and katy its coolll and very famous

08/08/2009 9:45 PM
Jill is sooooooooooooooooooooooooooooo jealousss -
because she is not famouse and her song really
sucks and soo not famous !
and because katy her
self is sooo famouse , and her song was a hit ,
and because katy is sooo cool , and cooler than
Her !!
Jill

08/08/2009 9:48 PM
Jill - stop what ur doing - ur crazy , i truely
hate uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !
U r being
soooooooooooooooooooooo sooooooooooooooooooooo
Lame !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jill is Lame!(non member) 15
08/08/2009 9:50 PM
whatever jill ,ur a L-O-S-E-R !!
Can u get that
already , ur a loser !
and katy is sooo cool ,
and u ,no body mentions ur name , so u thought out
of what u did , u r going to become known , but
nice try - it failed , now peole may know u a
little bit mo

Jill is Lame !(non member) 16
08/08/2009 9:53 PM
con. : now people may know u a little bit more ,
but they hateee u much more 1!
i think its better
to be unknown that being hated!
ur soooooooooo
jealouse or katy ! because both of u have the same
song name , but her's is famouse , and urs is lame
!!

Uhm..(non member) 17
10/08/2009 10:57 AM
U know,i'll give you an example.Rihanna has a song
called S.O.S.,Jonas Brothers have a song called
S.O.S.too!But Rihanna is not complaining.So STFU
Jean,Jill whatever is your name.P.S:My stardoll
nickname is RoxyRoxx.

no way!(non member) 18
10/08/2009 11:26 AM
katy perry would never do a thing like that the
songs sound totally different.

GO KATY
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ive got tickets to see
her

BAMBii(non member) 19
10/08/2009 1:24 PM
TH0SE ARE T0 VERY DiiFERENT S0NGS

WTF?(non member) 20
10/08/2009 1:53 PM
No Way, People Do This ALL THE TIME To Try And Get
Famous And Stuff And Get Money Off Artists. It
Happeneed With American Idiot By Green Day. This
Guy Said He "Wrote It" And Was Working In A
Supermarket And Started Singing It When The Band
Came Along And

NO WAY!!!!(non member) 21
10/08/2009 4:03 PM
Maybe Katy Perry did not know da song

OMG(non member) 22
10/08/2009 4:53 PM
KATY PERRY IS SOOOO NOT A LADY GAGA WANNABEE LADY
GAGA IS A FREAKING PERVERT WHO SINGS ABOUT SEX.
THE ONLY REASON WHY KATY PERRY HAS THOSE SONGS IS
BECAUSE SHE DIDNT MAKE IT AS A CHRISTIAN ARTIST
AND HER MANAGER TOLD HER IF SHE WANTED TO BE
FAMOUS SHE HAD

10/08/2009 5:04 PM
Never Ever...x

NO WAY!!(non member) 24
10/08/2009 5:47 PM
You can't copyright a song titile and there are
hundreds of diff songs out there with THE SAME
TITLE. For example, how many songs can you find
titled, "Sorry"? Jill is just jealous that Katy is
way more popular, and that her music is better.
KATY DID NOT

NO WAYYY!(non member) 25
10/08/2009 6:03 PM
DIFERENT LYRICS N HOW MENY SONGS HAVE THE NAME
S.O.S?? LIKE 20

U suck Jill(non member) 26
10/08/2009 6:18 PM
Your song is terrible and katys song is the best
so just take ur song and shove it up ur butt

NoT TrUe!(non member) 27
10/08/2009 6:50 PM
Jill's song is soooo different!! I hate Jill's son
cause there's no FUNK in it! I love Katy's song
cause you could actually dance to it.

no way(non member) 28
10/08/2009 7:53 PM
there're ttly dif songz!!!

Katy Perry(non member) 29
10/08/2009 10:38 PM
Sie sieht lächerlich

No Way(non member) 30
10/08/2009 10:50 PM
THEY JUST HAVE THE SAME NAME KATY'S SONG GOES MORE
WITH THE TITLE NAME UNLIKE JILL OR WHATEVER HER
NAME IS
ITS JUST A SONG PEOPLE HAVE THE SAME
SONG NAME ALL THE TIME AND THEN PEOPLE USSUME THEY
COPIED

WAT THE F!!!(non member) 31
11/08/2009 1:56 AM
how do the 2 songs sound alike! JILLS IS SO OLD
AND NOT COOL, KATY'S HAS A GOOD BEAT AND GREAT
LYRICS!!!!

hey peeps deijah0123(non member) 32
11/08/2009 7:00 AM
no way

14/08/2009 7:29 PM
NO WAY!

booooooooh XD(non member) 34
17/08/2009 11:12 PM
ok jill start acting lke an adult not a kid u r
jealous n u look pathetic

Katy(non member) 35
16/10/2009 10:07 AM
i love katy perry and me name is katy
♥♥

No taste(non member) 36
25/07/2011 3:32 AM
You have no taste in music. Katy perry is terrible

katy(non member) 37
07/01/2012 5:14 AM
i love katy perrys music

Post comment